Monday, March 18, 2013

Nagu suvi oleks saabunud

Siin on nüüd pildid täitsa ajaliselt sassis, ma ei viitsi sorteerida ka.

Njaa, väljas on ikka mõnus küll siin ja praegu. Eelistan +15 koos päikesega -15le.

kesse istub seal keset ringteed

 graffiti on siin väga vinge

Heerlen Theater üleval ja all

graffiti

 

tüüpiline Hollandi väikelinna tänav

kirik keskväljaku ääres

poolemiljonivaade minu hotelli akast

mingid imelikud on hotelli ette üles rivistunud

siin ma praegu olen siis

joonistada nad oskavad

väike vant

ja seal ta ongi! tuli näpud natukene pikemaks venitada, et vahele mahuks

keskväljak

kohe tuli meelde, kus ma seda tüüpi varem näinud olen
  
mingi minusugune on ära kivistunud

just pink

Paraku said saapad ilmaasjata jalga ja õhemaid riideid oleks pidanud ka erinevaid võtma, aga pole hullu, kingad said ka kotti pistetud, ainult et sokid on hirmus paksud ja poodi õhtuti naljalt ei jõua.

Aardeid jõudsin aga täna juba 7 leida :) Enamus nanod, üks neist oli poolik, üks ots koos logiraamatuga puudu, toppisin mingi paberi sinna sisse. Ühe aarde peitmisviis oli selline, mida varem polnud näinud, samas lihtne. Ühte ei leidnud, oli liiga pime. Aga mul on ju veel 3 õhtut, tüütu on muidugi see kohustuslik sotsialiseerumine siin.


No comments:

Post a Comment