Tuesday, March 19, 2013

Jumal on mu palveid kuulda võtnud!

... kuigi tegelikult pole ma paluda jõudnudki. Nimelt on kohalikus poes Belgia õlle allahindlus, isegi Belgiast nii hea hinnaga ei saa ja mu lemmikõlu Kasteel Donker (varem Brune) on ka väga odavalt saadaval. Vot nüüd ma hakkan jooma!!! Appikene, kui vähe on õnneks vaja - vaid pudelitäis nostalgiat :P Jah, maitse saab jumalik olla!

Täna tegin vaid üksikud pildid. Pääseme välja ju alles õhtuks ja poes oli vaja ka käia - need siin ju väga vara kinni pannakse. Tänane geopäev ei olnud just parim - saak 3/6st, aga kindlasti on ebaõnnes vähemalt osaliselt süüdi kiirelt saabuv pimedus.


Google väidab, et Heerlen on vihane

Vihase Heerleni kõrval on ilusam pilt ka ja bussijaam ja tegelikult ka aare

paluti lillepilti, aga rohkem ma neid näinud ei ole

arusaamatu tegevus

No comments:

Post a Comment